Rahsia Di Sebalik Kejayaan Mereka


ADAKAH anda mengalami masalah kesihatan yang kronik atau masalah kulit ? Gambar diatas adalah gambar pengguna produk Shaklee yang telah berjaya mengatasi mengatasi masalah kesihatan mereka. Jika kita lihat masalah kesihatan gambar di atas ini ada diantara mereka yang mengalami penyakit kulit yang kronik, masalah jerawat, masalah jeragat, kulit kusam dan kegemukkan.

Sebelum menggunakan produk Shaklee mereka telah mencuba pelbagai ubat-ubatan dan pelbagai cara dari cara moden hingga cara tradisional. Mereka terus berusaha mencari penawar untuk masalah yang mereka alami. Wang habis ribuan ringgit tetapi masih tiada perubahan amatlah mengecewakan bagi mereka.

Ahkirnya mereka ini telah diperkenalkan dengan produk Shaklee oleh rakan mereka, Pada mulanya mereka tidak percaya akan kesannya kerana telah banyak gagal dan kecewa dalam mengatasi masalah kesihatan mereka. Walau bagaimanapun mereka tetap beriktihar untuk pulih dan memilih produk Shaklee sebagai pilihan.

Mereka akan diperkenal dengan pelbagai produk dari A-Z, dan ejen berdaftar Shaklee akan memberikan nasihat dan pendapat mengenai masalah kesihatan mereka. Sebagai contoh Siti mengalami masalah kegemukkan, ejen-ejen Shaklee ini akan memberi penerangan mengenai produk yang boleh mengatasi masalah kegemukkan untuk Siti. Ejen Shaklee akan memberitahu punca masalah kegemukkan yang Siti alami itu. Dan akan mengsyorkan Siti untuk mengambil produk CINCH bagi masalah kegemukkan. Ejen Shaklee ini semua peramah macam rakan-rakan sendiri jika anda berhubung dengan mereka, kerana mereka juga adalah pengguna Shaklee yang mana dahulu juga mengalami masalah kesihatan seperti anda.

Setelah menggunakan lebih kurang seminggu anda akan rasa perubahan pada diri anda, itu adalah tanda awal yang positif. Anda perlu konsisten menggunakan produk ini sehingga anda benar-benar pulih. Bagi pengalaman saya jika penyakit itu terlalu kronik seperti diabetes akan mengambil masa 6 bulan keatas untuk pulih sepenuhnya. Jika masalah kelas dua hanya mengambil masa 3 bulan menggunakannya secara konsisten.

Banyak cerita menngenai produk Shaklee ini yang mana ada kisah seorang pesakit diabetes ini tiap-tiap bulan ke pusat homodialesis untuk mencuci lukanya. Selama berbulan beliau terpaksa keluar masuk hospital hinggalah diperkenalkan oleh seorang rakan mengenai produk Shaklee. Beliau berminat untuk mencuba produk untuk set masalah diabetes. Keesokkaan harinya ketika beliau ke hospital untuk membuat rawatan beliau telah meminta pandangan dan nasihat daripada doktor untuk menggunakan produk Shaklee, Alhamdulillah doktor juga menggalakkan beliau menggunakan produk Shaklee dan doktor itu sendiri menceritakan adalah pengguna suplemen Shaklee.
Yakin dengan nasihat yang diberi doktor beliau mengambil set diabetes.

Pesakit ini mengamalkan selama 6 bulan lebih dan telah mendapat kesan yang amat positif, kalau dulu selalu pergi cuci luka di hospital tetapi sekrang hanya sebulan sekali untuk dapatkan nasihat doktor. Setelah doktor memaklumkan beliau telah benar-beanr sihat barulah beliau berhenti menggunakan set diabetes dan mengamalkan suplemen Shaklee seperti multivitamin untuk menjaga dan mengekalkan sesihatannya. Anak-anak semua gembira kerana ibu sudah boleh berjalan dan sihat.

Tiada penyakit yang tiada ubatnya, apa yang penting adalah doa dan usaha untuk pulih. Jika anda sudah banyak iktihar menggunakan pelbagai cara tetapi masih tiada penyelesaiaan, tidak salah jika anda cuba mencuba kepada jenama Shaklee yang mungkin akan mengubah hidup anda.

Anda boleh mendapatkan produk Shaklee ini dengan dua cara iaitu melalui terus ke cawangan Shaklee atau tempahan secara online. Selalunya kos untuk pos adalah RM10 sahaja untuk 1 hingga 10 produk, jika lebih dari sepuluh akan dicaj RM20 hingga 20 produk, begitulah seterusnya.

Jika anda membeli di cawangan anda perlu memperkenalkan no ID ejen Shaklee yang memperkenalkan anda dengan produk tersebut, itu semua saya akan beritahu dengan lebih detail jika anda hendak membeli di cawangan berhampiran rumah anda.

Selamat Atau Tidak Menggunakan Produk Ini ?

Untuk pengetahuan anda produk Shaklee ini adalah salah satu produk yang 100% dirumus menggunakan bahan semulajadi TANPA bahan pengawet, toksin atau dadah. Dan ia adalah DIJAMIN selamat dan berkesan. Di Shaklee kami amat mementingkan alam sekitar oleh sebab itu tiada penggunaan bahan terlarang di dalam setiap produk.
Kerana itulah produk Shaklee ini istimewa daripada produk lain. Tiada alahan pada badan jika anda memakannya.

Bagaimana Hendak Membuat Tempahan ?

Untuk membuat tempahan anda boleh hubungi 012-6606128 Pn.Rina untuk membuat tempahan, saya juga sedia mendengar masalah kesihatan yang anda alami.





No comments:

Post a Comment