Membantu Pesakit Kencing Manis Tahap Kritikal ( Diabetes )


Penyakit Kencing Manis

PENYAKIT kencing manis adalah penyakit paling top 5 di Malaysia, Apabila berada ditahap kronik jalan penyelesaiannya adalah potong bahagian yang rosak. Lebih dibimbangkan lagi penyakit ni boleh membawa kepada maut. Apa yang saya nak kongsi disini ialah tiada penyakit yang tiada ubatnya. Yang penting doa dan juga usaha. Doa pada Allah itu perlu kerana kita ni hamba-Nya dan segala sakit dan senang datang dari-Nya.

Usaha juga perlu seperti kerap ke hospital untuk mendapatkan rawatan dan ubat. Jika masih juga tidak sembuh kita cuba cara lain yang mungkin membantu. Salah satunya mengamalkan pemakanan nutrisi yang semulajadi. Saya ingin berkongsi produk ni sebab ingin membantu pada mereka yang memerlukan, mungkin kita tak nampak jalan penyelesaiannya tapi disini saya ingin menunjukkan jalan keluar penyakit tersebut. Apa yang perlu adalah mengamalkan pemakanan yang sihat dan makan nutrisi dengan berdisiplin. Disini saya perkenalkan set untuk penyakit kencing manis;


Terdiri daripada Alfalfa complex, Zinc Complex, Energizing Soy Protein dan Vita-lea (Multivitamin). Keempat-empat produk ni diyakini dapat membantu menyelesaikan masalah kencing manis. Apa yang penting  displin pemakanan, jika anda mengikut displin pemakanan dalam masa 3 bulan akan nampak perubahan yang positif. Setiap khasiat dalam produk ini memainkan peranan penting terhadap organ, darah, tisu dan lain-lain. Produk ini bukanlah ubat tetapi penawar untuk penyakit kencing manis dimana dirumus daripada 100% tumbuh-tumbuhan. 

Pelbagai lagi vitamin dan mineral yang terkandung dalam keempat-empat produk tersebut. Sekiranya anda masih gagal menemui jalan keluar mengubati penyakit kencing manis, tak salah mencuba produk yang banyak khasiat semulajadinya. Semua produk diyakini bebas daripada bahan kimia dan juga halal tanpa lemak haiwan.


********************************************************************************

Untuk sebarang pertanyaan atau pendaftaran boleh hubungi saya 

Call/ Wassap : 
012-6606128 (Rina) 
013-2677460 (Wan)
Shaklee ID : 868732

No comments:

Post a Comment