Cara Menjadi Ahli Shaklee

Regenesis Health & Wellness, Shaklee Distributor

Kepada mereka yang baru untuk menjadi ahli Shaklee saya mengucapkan selamat datang. Untuk menjadi ahli anda perlu mengikut beberapa langkah dan perlu didaftar oleh orang yang perkenalkan anda kepada perniagaan Shaklee ini. Setelah menjadi ahli anda layak menjadi pengedar sah Shaklee, ataupun anda sekadar menggunakan untuk kegunaan sendiri itu terpulang kepada anda.

Butir-Butir yang Diperlukan :

  1. Nama pemohon
  2. No I/C 
  3. Alamat surat menyurat
  4. No Telefon
  5. Nama dan no I/C pasangan ( suami / isteri )
* Secara automatik pasangan anda juga akan menjadi Ahli.

Yuran Pendaftaran :

Yuran pendaftaran untuk menjadi ahli Shaklee adalah RM65 sahaja untuk  seumur hidup ( tiada yuran bulanan ). Dan untuk tambahan Starter Kit ( katalog, resit, panduan perniagaan, buku catatan, senarai produk, maklumat produk ) perlu dibeli secara asing berharga RM75. Disyorkan menggunakan Starter Kit untuk memulakan perniagaan anda kerana mempunyai banyak ilmu pengetahuan tentang perniagaan ini. 

Kelebihan Menjadi Ahli :

  1. Membeli produk dengan diskaun 20% daripada harga pasaran.
  2. Setiap pembelian akan dapat point ( UV ).
  3. Point akan dibayar secara tunai ( Cash Reward ) melalui Cek / Banking.
  4. Untung runcit dengan setiap jualan.
Contoh : Pembelian sebanyak RM470 akan mendapat point 150UV. 150UV bersamaan dengan RM23.50. Lebih banyak pembelian, lebih banyak Cash Reward yang anda dapat. Cash Reward ini akan dibayar setiap sebulan sekali dan anda perlu mencapai target 150UV keatas untuk mendapat Cash Reward ini. Bukan itu saja, anda juga akan dapat keuntungan runcit sehingga 33% dengan setiap jualan anda.



Menjadi Bisnes Leader :

Untuk menjadi bisnes leader ini anda mungkin sudah sampai ditahap jualan consisten sebanyak 2000UV keatas setiap bulan dan apabila anda berada ditahap ini anda layak mendapat bonus kepimpinan. Bonus kepimpinan ini akan diberi kepada anda dan pangkat akan diberikan mengikut turutan Senior Supervisor, Coordinator, Senior Coordinator, Key Coordinator, Senior Key Coordinator, Master Coordinator. Rezeki masing-masing anda rajin anda dapat. Jika anda berada ditahap Senior Supervisor atau keatas anda layak untuk program subsidi kereta dan melancong. 

Purata Pendapatan Tahunan Mengikut Pangkat :

RM20,000 keatas Supervisor
RM36,000 keatas Senior Supervisor
RM80,000 keatas Coodinator
RM150,000 keatas Senior Coordinator
RM250,000 keatas Key Coordinator
RM350,000 keatas Senior Key Coordinator
RM600,000 keatas Master Coordinator

Pendapatan purata di atas mungkin berbeza berdasarkan usaha seseorang pengedar. Lebih rajin dan bekerja keras lebih banyak yang anda dapat. Kerana ini adalah perniagaan anda.

Cara Memulakan Perniagaan :

Untuk memulakan peniagaan ini ada banyak cara seperti perkenalkan produk kepada saudara mara atau rakan, menjualnya secara online diinternet, atau membuat pengiklanan. Bermacam cara yang boleh dilakukan mengikut idea anda. Anda tidak perlu risau kerana anda akan dibimbing oleh team yang akan memberi tunjuk ajar selok belok dalam perniagaan Nutrisi ini. Dengan bermodalkan RM65 yuran menjadi ahli anda boleh mencapai pendapatan sehingga RM600,000 keatas.

********************************************************************************

Untuk sebarang pertanyaan atau pendaftaran boleh hubungi saya 

Call/ Wassap : 
013-3967167
Shaklee ID : 868732



No comments:

Post a Comment