Menghilangkan Geseran Pada Sendi

ADVANCE joint health adalah produk terbaru dari Shaklee untuk masalah sendi. Kalau tak silap saya pasaran ni berada di Malaysia dalam pertengahan tahun lepas (2012). Kebetulan pula pada masa itu ada seorang pelanggan saya yang mengadu bapanya yang juga seorang petani sering sakit-sakit sendi terutamanya pada bahagian lutut.

Saya minta nasihat pada sifu saya bertanyakan berkenaan produk Advance Joint Health pada ketika itu dan sifu saya juga menggalakkan bagi pesakit yang mengalami sakit-sakit sendi menggunakan produk ini. Oleh kerana produk tersebut masih baru lagi dipasaran, saya rekmenlah pada dia. Pelanggan saya itu yang merupakan pelanggan tetap saya berminat untuk mencuba produk baru dari Shaklee.

Selepas seminggu dia call saya, Alhamdulillah dia memberi jawapan yang positif. Dia beritahu pada hari ketiga bapanya menggunakan Advance Joint Health dapati rasa geseran pada sendi berkurangan dan bapanya boleh berjalan dengan lebih selesa tanpa rasa sakit yang dialami sebelum ini. Bapanya adalah seorang pekebun yang selalu rajin mengemas atau bercucuk tanam di kebun.
 
Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Jika anda juga megalami masalah sakit-sakit sendi yang keterlaluan apakata anda tukar pada jenama Shaklee ini. Ramai pelanggan yang sebelum ini menggunakan jamu atau pil tetapi tiada kesan, telah bertukar kepada jenama Advance Joint Health. Produk ini bukan sahaja untuk golongan yang berusia tetapi juga sesuai bagi mereka yang gemar melakukan aktiviti lasak seperti mountain bike, mendaki gunung, bola sepak, tinju, dan bermacam-macam aktiviti lasak lain. Rata-rata pelanggan yang telah menggunakan produk ini memberitahu saya seperti ada span pada sendi, rasa geseran dan sengal-sengal pada sendi berkurangan. Hati saya sangat gembira bila mereka memberikan reaksi yang sangat positif, saya juga gembira kerana dapat membantu pada mereka yang memerlukan.


********************************************************************************

Untuk sebarang pertanyaan atau pendaftaran boleh hubungi saya 

Call/ Wassap : 
013-3967167
Shaklee ID : 868732



No comments:

Post a Comment