Testimoni Sharing From Tai Mei Git

Sebelum Mengambil Produk Shaklee

Saya merupakan kerani insurans dan ibu kepada dua orang cahaya mata. Semasa melahirkan anak pertama, saya belum mengambil produk Shaklee dan sering keletihan selepas melahirkannya. Anak saya juga lebih banyak diberi susu tepung berbanding susu ibu kerana saya kekurangan susu badan. Selepas diperkenalkan produk Shaklee , cara mengambilnya serta kisah kejayaan orang yang lebih sihat selepas mengambil produk Shaklee oleh Master Wong Sook Pin yang kini merupakan upline saya, saya mula lebih prihatin terhadap kesihatan. Tahun lalu saya merancang untuk hamil lagi. Saya telah meminta panduan dan nasihat daripada Master Wong Sook Pin tentang produk yang bersesuaian untuk untuk proses kehamilan. Sayapun secara patuh mengambil produk yang disarankan setiap hari.

Selepas Mengambil Produk Shaklee

Anak kedua saya kini berusia 10 bulan. Dia diberi sepenuhnya susu ibu dan lebih sihat berbanding kanak-kanak lain seusianya. Saya mempunyai kira-kira 200 botol susu ibu tersimpan di dalam peti sejuk dan mampu mengepam susu sebanyak 5 botol sehari. Malah semasa pantang saya mengepam lebih banyak susu anggaran 11oz perahan. Selain itu, saya juga lebih cepat pulih selepas melahirkan dan merasa lebih tenaga. Apa yang lebih mengembirakan bila rakan-rakan saya juga mengatakan saya lebih sihat, cergas dan ceria selepas bersalin. Saya ingin mengambil peluang ini untuk mengucapkan terima kasih kepada Master Wang Sook Ping dan juga Shaklee kerana memberikan kami produk bermutu tinggi.

Tai Mei Git

No comments:

Post a Comment