Testimoni Pelanggan Joint Health Shaklee


WALAUPUN supplement ni baru dikeluarkan pada tahun lepas tetapi sudah pelanggan ramai yang mengagumi keberkesanannya. Rata-rata ramai pelanggan yang telah mencuba produk ini pasti berpuas hati dan mengambil produk ini sebagai amalan harian. Nak kongsi sedikit pasal produk ini semasa baru-baru dipasarkan. Abang saya di Johor menelefon saya dan bertanya berkenaan masalah sakit sendi yang dialami kawan dia, kawannya mengalami masalah geseran pada sendi kerana faktor usia, kebiasaannya bila umur semakin meningkat sendi-sendi kita akan menjadi semakin haus. Setelah mendengar cerita abang saya tentang kawan dia tu saya syorkan dia mengambil supplement Advance Joint Health ni. Keesokkannya saya buatlah urusan pos supplement tersebut kepada abang saya di Johor. 

Selepas dua minggu saya telefon abang saya semula untuk bertanya masalah yang dialami kawan dia tu. Alhamdulillah terima jawapan yang positif, abang saya beritahu kawannya dah boleh berjalan dengan baik, rasa sakit pada sendipun dah mula berkurangan. Paling seronok bila kawan dia cakap nak order lagi kalau produk tu dah habis makan. Pak cik saya yang menjual supplement ni juga beritahu ramai pelanggannya memberi maklumbalas yang positif mengenai supplement ni. Ini menunjukkan produk ini telah berjaya membantu ramai orang yang mengalami masalah sakit-sakit sendi. 

Dalam sebotol ade 60 biji, sehari makan 2 biji jadi sebotol ni boleh bertahan selama sebulan. Jika sudah beransur pulih, boleh kurangkan pemakanannya seperti seminggu makan dalam 3 biji untuk amalan harian pemakanannya. Apa-apapun produk ini boleh dikatakan produk terbaik dari Shaklee. Kalau anda dah pernah cuba makan bermacam-macam ubat atau pil tetapi masih dibelenggu masalah sama, apakata anda ubah kepada jenama ini. Insyaallah dimana ada kemahuan disitu ada jalan, saya bukan along saya cuma mau tolong. Perkara yang paling gembirakan saya ialah dapat lihat pelanggan saya kembali sihat dan hidup lebih ceria. 
 
 


No comments:

Post a Comment